gubben har blivit tokig!!

Gubben har tydligen blivit helt tokig. Ledig fredag å då åkte Fille å jag till mitt gamla jobb å hälsade på. (de trodde på varsel efter nyår) där kollade vi lite lastmaskiner och lastbilar innan vi åkte in till Intersport å fyndade ett par skidor till gubbe som nu efter 20 år utan längd-skidor skall prova igen om det kommer snö.


Nu blir det vila innan bussen in till stan å jobbfest så i morgon undanbedes tidiga telefonsamtal... Förresten kommer jag nog dra ur den för familjen åker bort så mitt onda hår å jag får vara ensamma....Anders//
Oj bara en gammal klassiker...

Kommentarer
Postat av: faster no 1

blir de inge snö kan du åka på den där svarta du fick av mig.. den ligger väl bara o skräpar..

De va skitkämpigt skära o bära den faktiskt =P

2008-11-22 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0