eftermiddags..

eftermiddagsvecka har tills nu varit ganska skönt. Vi driver lite på mornarna med film, http://zillahtotte.se/ och fika. Kvällarna däremot är ganska bortkastade för när man kommer hem vid 20-tiden sover de som bäst här hemma....

 Så här kan man avsluta en frukost en torsdag då vi vinkat av mamma som åkt till jobbet å vi kollar "Postis Per".
Igår var det en lycklig dag för att världen blev plötsligt vit. Vid mellis skrek jag(filip) ö ö ö ö å innan dagisfröknar fattar så tog det tid men jag hade dessutom dragit tre tjejer i håret på dagis när jag inte fick som jag ville.. F//



Nu ser vi fram emot  en ledig fredag-//

Kommentarer
Postat av: kim

filip, va snäll mot tjejerna, det är de som kommer att styra världen sen.

2008-11-20 @ 09:44:09
Postat av: filip

ha ha det tror ni bara.....

2008-11-20 @ 10:39:48
Postat av: Anton

Är det så tjejerna ska tacklas?:-) Tur att du kan lära mig allt du kan Filip Kram Kusin vitamin

2008-11-20 @ 19:51:27
Postat av: MAMI

hm våldsamma tendenser...

ni får ta och läxa upp ungen lite....

tjejer som blir dragna i håret i unga år tenderar bli brottslingar som vuxna...

eller kanske de va frisörer..

jaja vad vet jag

2008-11-21 @ 05:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0