2 bebisar

var det inte utan vi såg bara en. Den lille var inte så samarbetsvillig till en början utan låg mest ihopkrupen som en boll. Hur skulle vi nu kunna mäta hur stor den är? Men efter lite bök och stök så började det att sparka och sprattla därinne. Allting såg bara bra ut och efter alla mätningar så ska den lille komma ut 3 maj. Både Anders och jag fick en känsla av att det är en till liten kille som är därinne så vi får väl se om magkänslan har rätt. Förra gången trodde jag på en flicka länge men efter en dröm var jag ganska säker på att det skuklle komma en liten kille. Vi får väl se om det kommer nån dröm den här gången. Nu känns det iallafall skönt att ha sett lillen fara runt därinne, det blir lite mera verkligt då.



Här ser man den lille från sidan. Ena armen och ena benet med lilla foten. Jag tror att den suger på tummen.

Efter ultraljudet åkte vi på 1 årskalas till Joel. Tänk vad stor han har blivit. Filip fick vara hos mormor o morfar under tiden. Han hade lekt och busat med Anton och självklart med morfar. Morfar är hans stora idol. Han ska göra allt som morfar gör!!!

Kommentarer
Postat av: faster no 1

tänk om dom jämt va så där små..

jobbigt när dom ska på toa ifs... lätt spola ner sig...



2008-11-26 @ 17:18:24
Postat av: Annika

Och jag som trodde vi skulle få tvillingkompisar :-)



Kul att se den lille!

Kram från Umeå

2008-11-26 @ 22:33:58
Postat av: Emma

Det blir nog en lillebror...tre gangster pojkar som kan leka ihop sedan:-)

2008-11-27 @ 05:22:56
Postat av: robin

hej kusse musseeeeee. tror det är en kille jag med

2008-11-30 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0