Myror o sniglar

Idag är det lite bättre med Filip men nu har han fått hosta. Så han har hostat hela natten och vilka har då varit vakna? Kul att vara förälder.
Nu har vi varit på en liten promenad och lämnat post till mormor o morfar som är i London. Sen tyckte Filip att vi skulle till lekparken en stund. På hemväg såg han myror som han blev helt fascinerad av. Han slog sig ner o jagade de febrilt. Skam den som ger sig. TIllslut hade han fångat en som snart blev till mos. När vi kom hem hade vi besök med oss in. En liten söt snigel. Den räddade jag till livet innan Filip fick fatt på den. Nu ska vi laga mat och sen blir det lite välförtjänt vila.

image927

Kommentarer
Postat av: faster no 1

öj djurmördare inte bra...
men de är nog ingen fara så länge dom är mindre än en katt..
eller ok fågel då

2008-05-02 @ 16:56:00
Postat av: Berith Bulkin

Krya på Dig lilla gubben. Öronbesvär hör till "Englunds" bekymmer. Grattis till Din nya kusin! Om något år kan ni busa så Stavtorpet aldrig blir sig mera likt. Be Mamma att skicka er och mormors E-mail till mig. Jag har fått den tidigare, men min "Gubbe" städar så snabbt att jag inte hinnar kolla den. (Det enda han städar här i huset.) Ha det nu så bra och hoppas vi kan ses snart.Krya på Dig. Kram Gammelmoster.

2008-05-03 @ 14:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0