var fasen är tiden?

Nu är det så här:
Heltidsjobb med skit tider, camilla heltid. Filip 1,5år, dagis, hus, trädgård, ja va fasen en massa annat med trotts att vi har hjälp flera dagar i veckan  med dagishämtning och dessutom en blogg med läsare som vill ha uppdates?  
Det går inte i hop.   Snälla någon som behöver en kille med elbakgrund, lastmaskin och truck kort och vill ha mycket lön på en 75% tjänst så finns jag här.....
Får jag dessutom semester när jag vill blir jag glad   :-)

Nu har vi allafall söndag kväll, putte ligger å läser "kanka" med mamma å är jätte trött. 
Igår var Filip å jag till stan å letade ljusslingor till tv-bänken å då var det julgrejer så det var beställningsvara, kollade traktor på billiga Nisse å hälsade på farmor sen hem å sova ett bra tag för att sen fika äta hemgjord kebabpizza å titta på nästan hela melodifestivalen:...

Idag söndag å heldag i trädgården med vår rensning å givetvis den obligatoriska FIKA:n men Med besök av Emma, Mankan å mormor idag..
image756

image757

image758

Ja ja nu kör vi en kortvecka åså får vi se om man kan sluta halvdag på torsdag för fredagen räknar vi med att åka till Norrland en vecka!! Hörs när tid finns...

Anders//

 

Kommentarer
Postat av: faster no 1

ok men man måste priooooooooooritera...
Sluta fika man kan äta i farten..
Komprimera TV tittandet skaffa TV i glasögonen..
Och och... eh öh.... skaffa en spökskrivare =)
Asfaltera trädgården...
nu kan ja inte komma på mer..

2008-03-17 @ 07:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0