tillbaka vid datorn...

Efter ett par dagars vila är jag nu tillbaka vid datorn för att berätta vad som händer här uppe i norr.
Idag åkte kusin hem med sin mamma så nu ligger det på mig att hålla igång de stora. Med sig tog de det fina vädret. För idag var det mulet och ett tag kom det snö. Vi tog farfar med oss och åkte till Strömsund för att shoppa. Pappa handlade till sig och mamma till mig.
När vi kom hem tittade vi på Teletubbies. Mina favoriter!!!

  

Efter en stund ville pappa ut och leka med skotern så jag passade på att följa med ut. Sitta på skotern går väl bra men åka på den tycker jag inte om. Ni ska få se en film när vi åker jag o pappa men jag kan inte fixa det själv.
Farfars traktor känns säkrare. Lyckades tom starta den själv. Blinkande lampan var bäst!
Sen blev det våfflor (våffeldagen idag).

    

Tack för mig, leverpastej!
                                                Filip

Kommentarer
Postat av: faster

Förlåt jag tog solen med hem.Tack för liften till norrland.Jag kommer aldrig mer åka buss hem.Tåget var ok.Ut och träna lite mer skoter nu kuuul är det.Faster no1 och kusinerna hade hjälp adam och städat så fint till jag kom hem så borta bra men hemma bäst.

2008-03-26 @ 08:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0