Jag har fått en storasyster

I lördags var det alltså dags för Joel att döpas. Mamma var lite orolig för hur jag skulle fixa kyrkan. Men efteråt var alla så stolta över mig o Emelie. Vi hade visst klarat det bra. (Lite kex fixar allt!!!)
Här sitter jag o Emelie och väntar på prästen.
image744

  Förberedelser innan dopet.

 Familjen Söderberg/Lundkvist.

Sen blev det kalas på Stolphusgatan. Smörgåstårta, pastasallad och tårta. Det smakade gott. Jag träffade flera kompisar, Wilma, Matilda och Viggo. Vi satte fart på kalaset.
Emelie ville vara min storasyster och det får hon gärna vara. Så nu har hon en stor lillebror och en liten lillebror.
 Emelie sjunger för Viggo.

 Jag o Emelie tittar på Bolibompa.  

I söndags åkte jag med mamma, mormor, morfar och gammelfarmor Gun på mässa. Trädgård var det visst. Det bästa på den var grodfontänen.
image750

 Grodprinsen in acion.

    Blommor var det gott om.

 Fick köpa ny mössa i Barkaby eftersom mormor tappade min i vattnet.

Kommentarer
Postat av: kim

men filip.... vad ar det for skor du har till din fina kostym??

2008-03-13 @ 13:25:30
Postat av: faster no 1

undar när man ser dig nästa gång.. när du fyller 5 eller?

2008-03-13 @ 16:39:56
Postat av: filip

hittade inga svarta i min storlek

2008-03-13 @ 16:48:50
URL: http://galin.webblogg.se
Postat av: faster no 1

meeeeen...
vi ska va snälla bara du bloggar, annars vet man ju inte va du göör.. du får klappa mina katter imorgon =)

2008-03-16 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0