Tvillingsjälar

Det säger min o Allis mamma att vi är. Det skiljer bara några timmar mellan oss, jag är äldst, och vi har så roligt tillsammans. Idag har vi varit på Parken Zoo med våra mammor. Först blev det djurbesök och sedan blev det Fantomenland. Dagen avslutades på tivolit med karusell och lotteri.

  
Mamma tordes inte gå in till ormarna.

  VIll du smaka på min korv? Här delar vi lika.

 
Vi åkte båt på Fantomens sjö. Det var kul att snurra på båten för då blev mamma yr i huvudet.

   
Sen lekte vi i Fantomenland och red på hans häst.

  
Såg Fantomen utanför hans grotta och när jag väl vågade gå in i grottan passade jag på att prova hans tron.

  
Vi åkte många karuseller. Men den här var roligast så den åkte vi många gånger.

  Sen åkte vi tåg bland tigrarna.

  
Vi åkte pariserhjul och då var Allis mamma rädd. Hi, hi, hi...

   
Dagen avslutades med ankfiske, glass och lotter. Allis mamma vann först choklad och sen en jättestor kartong med Gott & blandat. Vilken turtjej!!!

Vilken toppendag vi har haft men nu är vi alla trötta.
Natti, natti. Sov så gotti.

Kommentarer
Postat av: faster nr 1

de e bra va liten ibland så man får göra massa extra roliga saker....

När man är vuxen måste man ta tag i de själv o de är inte alltid lätt

2008-06-28 @ 05:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0