Stadsbesök

Efter en jobbig natt med mardrömmar så vaknade vi inte så pigga mamma o jag. Men efter frukost och lite tv så var vi redo för en ny dag. Tänkte gå till lekparken med Allis men de hade tagit sovmorgon så då bjöd vi in oss själva på fika hos mormor o morfar. Hux flux blev det sen bestämt att vi skulle åka in till Västerås och handla. Har en kusin som fyller år idag (grattis Robin) och vi ska på kalas och då ska man ha paket med sig. Mamma handlade kläder till sig för sina födelsedagspengar, den som spar han har, och hon var jätteglad. Jag fick en mobil som jag kan ha i mitt fönster, en docka som heter Anna och lite kläder.
 På väg till Träsket

 Jag o Anna



Tack för mig, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0