Söndag hos farmor

Det var släktträff hos farmor i söndags. Det var varmt så jag o Maja badade medan de andra satt i skuggan.
   

  Jag fick inte bada med kläderna på sa mamma.

Sen skulle det fotograferas. Alla kusiner tillsammans på en bild. Det är inte så lätt att få alla att se glada ut samtidigt märkte fotograferna. Bättre än så här blev det inte.


Mycket bus blev det. Både med Robin o Kim. Sen gav jag tillbaka o sprutade på de med blomsprutan.
  

Imorgon är sista dagen på dagis sen har jag sommarlov i två hela månader. Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: kim

men åååh vad vacker jag e på den där biiilden... den när jag håller hinken över filips huvud

2008-06-10 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0