Sommarlov

Nu har vi sommarlov mamma o  jag. Det firade vi tillsammans med Allis o hennes mamma som också har sommarlov. Men först var jag med mormor på skolavslutning. Vi var i kyrkan och där var jag visst duktig sa mormor. Jag gjorde som de andra barnen, stod upp, sjöng och klappade händerna. Sen blev det personalfika med smörgåstårta, Loka och chokladbitar. Det smakade gott. Jag var sist från bordet och ville ha mer när de dukade av. Jag kan tänka mig att vara med på fler skolavslutningar om de är så här bra.
Imorgon ska vi ha semester hela familjen. Får se vad vi hittar på. Sovmorgon önskar sig mamma, golf vill pappa ha och jag vill ha.... Ja, det vet bara jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0