Miiiiiiii...

...är mitt nya favoritord. (betyder min)
Idag tog jag sovmorgon utan att tala om det för mamma i förväg så hon gick upp när pappa åkte till jobbet. Hon som så gärna vill ha sovmorgon. Ska kanske tala om när jag tänker ta det nästa gång.
Träffade Allis i lekparken och idag tränade vi på att sjunga Små grodorna så att vi kan den i morgon.


Somnade på hemvägen men när jag vaknade vankades det smultron. Mmmmmmm.


Sen ritade jag en stund innan vi skulle gå till morfar o mormor. Idag blev motivet familjen.
 

Hos mormor o morfar fick jag en överraskning. Jag fick min födelsedagspresent i förväg. Nu är jag så lycklig och mamma inser att det kommer bli en del puttande av. 


Pappa fick komma o hjälpa morfar så att han fick upp altandörren. Jag passade på att leka och jaga mormor.
 

Nu laddar jag inför i morgon. Då ska jag fira midsommar!!!

Glad midsommar vill jag o hela min familj önska er alla. 


Kommentarer
Postat av: FASTER

HA EN TREVLIG GRODHOPPSDAG NI OXÅ.

anette adam o maja

2008-06-20 @ 08:43:31
Postat av: faster no 1

ha de bäst..



vi har bakat tunnbröd så jag har fan tröttnat på de..

solen skiner

2008-06-20 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0