Kalas

Det gick tyvärr inte så bra för Sverige igår trots att jag hade min nya Sverigedräkt på mig. Nu får de kämpa till tusen på onsdag.


Igår em var det kalas. Det blev gott fika, jag smakade av allt, lek och en massa bus. På kvällen blev det fotboll och mat.
 Grattis på 79-års dagen gammelfarmor Gun.

  Anton var glad hos sin pappa men inte lika nöjd hos mig tyvärr.

 Stoppa stenar i stegen var kul och höll mig sysselsatt i en timme.

Idag har jag o Allis varit i lekparken en stund. Vi åkte rutschkana, gungade och utforskade omgivningarna. Hade fullt sjå med att hinna fatt Allis för hon bara gick o gick i gick.


Här har vi hittat en stor sandhög som vi kunde klättra upp i och sen springa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0