Festival

Igår var vi som sagt på festival i Västerås. Men först var vi till farmor o Torsten och lämnade golfklubbor till farmor. Snart kan vi spela golf tillsammans.
På festivalen fanns en massa spännande att titta på. Karuseller, ballonger, leksaker mm. Plus en massa bra musik. Vi hörde bla. Sonja Aldén sjunga live. Pappa käpte en sverigedräkt till mig och mamma köpte ett par foppatofflor. Nu slipper jag låna mammas när jag ska gå ut.
Innan vi åkte hem blev det karuselläkning. Jag o mamma åkte pariserhjul i legovagnar. Vi var högt upp i luften och det var svindlande roligt. Sen skulle vi åka tåg men då fick inte mamma åka med så då blev det inget. Vi får åka mer karusell en annan gång sa mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0