Avslutningsfest på Dagis!



Vi hade sommarfest på digis igår, det var riktigt fint. Sångstund för föräldrarna, lekar med hoppa säck å så sen var det grillning och sommartårta. Det gillar jag.

 
 


Det blev ganska sent innan sängdax men idag var en annan stor dag.  Pappa jobbade sista dagen på sitt gamla jobb och det blev tårta över så när han kom hem vid 19 tiden hade jag ätit välling å lagt mig men det är inte varje dag man får sitta på köksgolvet å äta tårta direkt ur kartongen så det missade jag INTE!!!



Sen skall ni veta att är man cool så är man. Jag har visserligen inte napp när jag visar mig ute på byn. Go kväll- hundskäll

F//

Kommentarer
Postat av: faster2

gott gott i gott gott både tårta och avslut

2008-06-04 @ 22:18:03
Postat av: Mormor

KOM NU INTE OCH SÄG ATT DET BARA ÄR MORMOR SOM

LÄR FILIP EN MASSA KONSTIGHETER!!!!!!!!

2008-06-05 @ 07:15:10
Postat av: faster nr 1

man ska grisa när man äter...

de är bra för karaktären.. ingen som fattar de bara..



Sen ska du ha solisar på dig ute nu för de är FARLIGT va utan man kan få starr...

2008-06-05 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0