Arne och jag

Idag har det varit invigning av Midgårdsparken. Det var massor med barn där. Träffade Allis där och vi lekte vid klätterställningen och åkte rutschkana. Vi fick ballonger och sen var det visst en clown där men honom tittade inte jag på. Jag träffade flera gamla kompisar från Öppna förskolan och några dagiskompisar.
Sen träffade jag Arne och Prinsessan, två ursöta hästar. Och idag fick jag rida. Jag ville helst rida på Prinsessan men det blev Arne som först blev ledig. Oj vad det var kul. Han gick så fort, tror att han ville äta mera gräs. Hade gärna ridit mera men det var flera barn på kö. Får rida mera en annan gång.
Invigningen avslutades med godisregn och vi fick flera dumlekolor, mmmmmm.




På eftermiddagen kom Allis över och lekte med mig. Vi busade med pappa, ritade och hoppade i sängen.
Nu är Thomas här och vi har ätit mat och nu vankas det fruktsallad.

Vi vilar oss efter buset.

Kommentarer
Postat av: faster nr 1

faster nr 2 har hästar som du kan rida på

2008-06-29 @ 00:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0