Af!!!

Idag har jag varit på marknad med mamma o mormor. Det bästa av allt var att det fanns så många motorcyklar där. Många gånger undrade jag var af (farfar) var. Hade jag tur kunde det ju vara han som kom på sin motorcykel, men inte.
Farfar, du skulle ha varit här. Den här marknaden skulle passa dig med en massa prylar...
 

Visst lyckades vi handla här oxå. En traktor och en Pippitröja blev det. Sen blev det mumsiga hamburgare till lunch.


På eftermiddagen hämtade vi  pappa som jobbat på golfbanan och åkte vidare till Tillberga för att gå på kusin Robins kalas. Jag passade på att leka med Otto när de vuxna satt och babblade.
  


En trött kille som måste vila lite.

Kommentarer
Postat av: robin

kanske inte världens snyggaste bild på mig. Men jaja! Jag har tackat ja till lägenheten nu iaf..får se om jag får den!

2008-06-30 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0