bryta ihop!!

Man kan fasen bryta ihop för mindre. Hade alltså köpt en extern hårddisk på 250 gb som jag skulle föra över allt på när den bärbara datorn skulle lämnas tillbaka till mitt gamla jobb, ok den låg ouppackad i köket i tre veckor å nu finns alltså inget kvar i den sedan windows vägrade starta. = format C. illa illa.
ja ja men nu sitter vi vid den gamla datorn å skall lägga in foton från digitalkameran å då minns jag att gamla datorn å nya kameran inte kommer överens alls, det går alltså inte att lägga in bilder. jag fick ett utbrott sist vi skulle göra det å nu känner jag mest för att stoppa den här gamla skitdatorn i ett adkar fullt med lut. skit sak samma nu är det en dag till semester som varar en hel vecka..

A//

Kommentarer
Postat av: FASTER

Är du säker på att allt är borta.Göran fick ut saker ur vår totalhavererade dator på jobbet med nåt specialprogram.

2008-07-10 @ 22:30:41
Postat av: kim

utbrott, utbrott, utbrott!!!

2008-07-15 @ 09:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0