Kungatron

Idag var jag på dagis igen. Träffade flera kompisar idag. Många stora barn. Vi hade kalas för Kasper och då får födelsedagsbarnet sitta på en tron med krona på huvudet men det ville inte Kasper så jag fick provsitta tronen. Kändes helt okej. Lekte med Kasper i dockvrån när de andra gick ut. Imorgon ska jag oxå få följa med ut. Somnade på störten när vi gick hem. Sen kom mormor på besök en stund. Nu har jag badat och ska gå o sova. Är trött eftersom jag vaknade så tidigt i morse, redan kl 6. Mina päron hoppas att  jag ska sova lite bättre i natt än igår natt. Jag har lite svårt att sova nu när det händer så mycket nytt.
Tack o hej , leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0