Julgransplundring

Idag var vi på julgranspllundring i Folkets hus. Det var en massa barn och vuxna där. Träffade min dagisfröken och en massa barn från öppna förskolan. Det första som hände var att jag blev omkullsprungen så jag flög bakåt och ramlade och slog i bakhuvudet. Men när jag hämtat mig från smällen så kunde jag hämta ut två vinster i lottståndet. Sen blev det dans kring granen, fika och sen mera dans. När vi skulle gå hem satt tomten där och då fick vi en godispåse. Nu har jag fått smaka på colaflaskor och det var mumma.

image637
Imse Vimse spindel...

 Mormor och jag gör "små elefanterna"...

 Bandet som spelade var jättebra!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Imse vimse spindel gick väl bram Det var lite
svårare med elefantens snabel, Det blev bara en
trumpet men det var väl inte illa det heller.
En godispåse hade inte varit fel tycker jag.

2008-01-14 @ 17:59:04
Postat av: kim

hej filip, robin sa att du bajsat och kissat på golvet... varför gjorde du det?

2008-01-14 @ 21:27:05
Postat av: Filip

Kim, prova på att ha blöja en hel dag så förstår du varför det är skönt att uträtta sina behov "i det fria".

2008-01-15 @ 15:10:59
URL: http://galin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0