Glimten i ögat är tillbaka igen!

Bänkskivan uppifrån. Grå botten med mistelmönster.

image649

Nu är jag frisk igen. Imorgon blir det dagis. (Skönt tycker föräldrarna för det har visst varit jobbiga dagar när jag bara velat vara i famnen och ändå gnällt) Idag har mamma o pappa delat på dagen. De tyckte att jag behövde en extra dag på mig att äta upp mig på. Mamma tycker att min rumpa har blivit så liten. Hostan är kvar men inte lika jobbig så nu kan jag sova på nätterna igen. Det tycker alla vi tre är skönt. I lördags upptäckte jag en god nyhet. Popcorn!!! Det var bland det bästa jag har smakat. Pappa hann nästan inte få några. Vi två åt upp en hel påse på bara några minuter. Det var inte sista gången som jag åt såna...

image650

I går var jag o pappa ute och jobbade i trädgården när det var soligt och skönt så fick mamma vila lite. Pappa klippte äppelträd och jag övade på golfsvingen. Idag har vi varit ute och uträttat en del ärenden. Men pappa tycker att jag har fått en j*la humör. Visst blev jag lite arg när jag inte fick låsa alla dörrar och skrek så det hördes lång väg men hur ska han annars fatta vad jag vill? Nu undrar mina föräldrar vem jag fått det humöret ifrån. Är det någon som känner sig skyldig??? Eller vet?

image651

Kommentarer
Postat av: faster no 1

hm känner igen de där med humör.. typ faster nr 2
popcorn.. ska väl inte bäbisar äta.. ät gröt

2008-01-21 @ 16:55:14
Postat av: Filip

tycker du att det är gott med gröt?

2008-01-22 @ 18:37:46
URL: http://galin.webblogg.se
Postat av: faster no 2

Ja det är bra med humör. När man är äldre lugnar man ner sig har min pappa sagt . Det tar väl typ 40 år....Kim är ju uppfödd på chips så vitt jag minns eller fick hon inte smaka???

2008-01-23 @ 12:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0