dop- och bröllopsdag

Idag var det ett år sedan jag döptes och mamma o pappa överraskade med bröllop. Vi har haft en lugn o skön dag. Pappa o jag har varit ute o skottat snö och åkt bob. Mamma har dagismärkt mina kläder. Nu har vi ätit mumsig mat och nu blir det bad innan det är dags att sova. Imorgon blir det ingen sovmorgon. Ska vara på dagis klockan nio så det är bara att ställa väckarklockan.

Igår hade vi besök hela dagen. Först kom farmor och lekte spöke.

image627

Sen var morbror o Emma över o lekte en stund. Sen kom Thomas med en jätterolig bok som handlade om Tokarne. Jag lärde Thomas hur man gör med Lucas, min häst.

image628

Sen lärde Thomas mig hur man kör radiostyrd bil.

image629

Nu ska jag titta på hästar på TV. Kanske kan jag få nåt tips...

Kommentarer
Postat av: Dennis

En får gratulera på ettårs-dagen!!!

2008-01-08 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0