Det finns hopp

image648

Så här ser tvbänken ut nu, ostylad men uppsatt.

image647

Idag har jag visst smittat ner mamma med min förkylning. Hon har varit ganska vissen idag. Vi två har mest legat och vilat idag. Jag har sovit en massa timmar och när jag vaknade på eftermiddagen kände jag mig ganska pigg och orkade busa med pappa i en timme. Mina "päron" såg att det finns hopp att jag snart är mitt gamla vanliga jag igen.

image646

Här är det stormigt värre. Fönsterrutorna skallrar och träden viker sig. Får se hur det ser ut i morgon.

Kommentarer
Postat av: faster no 1

den där saccosäcken vill jag ha, kommer och hämtar den och TVn imorgon...

2008-01-19 @ 20:21:57
Postat av: kim

hallå fille, ring mig när alla i huset är friska... jag vill börja packa.. å vissa grejjer är hos er :))

2008-01-19 @ 22:24:13
Postat av: robin

En snygg grön växt på tv bänken sen skulle se cool ut !! Å bra fille att du börjar bli frisk

2008-01-20 @ 12:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0