dagisinköp

Ja idag har jag varit i Västerås med mamma o mormor och handlat kläder tills jag ska börja på dagis. Nu är det bara två dagar kvar... Det blev en massa nya kläder som passar bra på dagis. Vi åt lunch på Hong Kong. Mums med kinamat. Innan vi åkte hem till morfar och åt semla var vi på Zetterlunds och då köpte mormor en kassaapparat till mig. Den har microfon och en scanner. Nu har jag blippat på alla saker så det blir dyrt för mamma när hon ska betala.
Pappa har börjat sticka mössor. Så nu vet ni vad ni kanske kommer få....

image625


Kommentarer
Postat av: robin

se där ja, går det bra då?

2008-01-05 @ 17:42:19
Postat av: anders

blir lite glesa men det går bra..

2008-01-06 @ 10:53:08
URL: http://galin.webblogg.se
Postat av: Dennis

hmm, dags o börja jobba snart igen? Börjar se mer o mer ut som en hemmafru... *hehe*

2008-01-08 @ 15:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0