Alvedon

Igår kväll fick jag högre feber så mamma o pappa tyckte att  jag skulle få lite alvedon så jag skulle kunna sova lite bättre. Alvedon är inte gott. Jag gav lite till pappa så han skulle få smaka. Men alvedonet hjälpte så att jag iallafall kunde somna. Men jag var vaken ofta och ville ha vatten, eller titta på tv - men pappa sa att tv:n var slut.

image644

Nu på morgonen är febern nästan helt borta, det tror mamma iallafall. Hon säger att jag har gett den till henne istället. Kanske inte så schysst. Men snor och hostan har jag behållt. Har inte bestämt om jag ska äta nåt idag eller bara gå på dricka. Kanske en kaka slinker ner...

Kommentarer
Postat av: Kim ( Dennis & Axl )

Hej!
Stackars liten,, hoppas han blir frisk snart!
krya på dig!!!

2008-01-17 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0