11450 gram

så mycket väger jag nu. Har varit på öppna förskolan o vägt mig. Kari tyckte att jag var så slank och välproportionerad. Jag kan fortsätta äta så som jag gör. Det var kul på öppna förskolan. Har lekt i bollhavet, kört bil, sparkat boll, blivit schamponerad av Cocos mm. Nu dröjer det nog ett tag innan jag träffar de kompisarna igen. Siktar in mig på sportlovet. För nu är det dagis som gäller. Idag har jag varit där själv och det gick jättebra. Lekte med Michelle och Ante i dockvrån och i myshörnan. Blev besviken när mamma kom för jag trodde att jag skulle få mat och hade satt mig vid bordet. Men imorgon vankas det köttfärslimpa.  

Kommentarer
Postat av: faster no 1

man kan bo på dagis har jag hört..
då slipper man gå hem.. de e bra de...

2008-01-10 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0