Vinter igen!

image674

Fredag kväll blev som fredagar brukar vara. Pappa å mamma trötta mat å nattning tidigt.
Lördag: Då fick vi besök av fadder Sussi som hade med sig sin roger "moore" Vi åt mat fikade och busade massor.. de är ju jätte roliga. Pappa åkte å hämtade tai-mat å tog fram sin gamla gula vinterjacka. Pappa tänker ta kontakt med Björn skiffs från vansbro, han har tydligen en "jackademi" för de som har många jackor... Hur som var den aldeles förstor för filip....


Söndag: Till farmor å hälsa på. vi provade en avlämning där så pappa åkte vidare, farmor vill ju ha hand om filip nu när hon inte jobbar heltid längre. Det gick allafall bra att lämna filip där.. Sen när vi åkit hem sovit å ätit mat kom min gamla polare Allis. Hon matar mig med kakor på bilderna, vi hade riktigt kul igen å hon visade att man ju kan klättra upp på mitt lekbord. Det hade jag missat aldeles men nu vet jag :-)
     

Kommentarer
Postat av: Cocos

Hej Filip!

Tusen tack för kortet! Japp, så är man storasýster nu då, det är väl rätt ok men bebisar skriker en del. Mamma påstår att Evelyn har ont i magen men jag tror bara att hon vill ha uppmärksamhet... Kul att du kommer och hälsar på ÖF v. 9, jag ska försöka masa på mamma så vi kommer dit då.

Kramar, Cocos

Ps. Vad du har blivit stor som sover i stooora sängen, jag håller fast vid min spjälis ett tag till tror jag...

2008-02-04 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0