Vilket grymt väder det är idag.

Filip å jag har varit ute på promenad runt kvarteren och han har plockat fram vattenslangen så jag antar att det börjar närma sig sommar. Ja för jäklarns vilket skönt väder det är ute idag.
Imorgon skall jag jobba igen å det kommer att ske någonting riktigt spännande som jag ser fram emot att kanske få avslöja snart. Saker å ting börjar kanske falla på plats... hhmmmm

Sen är det ju så att jag inte alls är nå avundsjuk på kim som är i spanien nu å pluggar. Länk till hennes blogg finns till höger.

Tittade på lasarettet igår när det var förlossning å jag fick ett par tårar i ögat för visst var det nåt stort som hände för typ 1,5 år sedan, så med längtan å lycka gick jag in å la mig bredvid putte som höll på att somna. Då kastar han sig upp sätter sig på magen å hoppar som man vore någon häst. lerver rövare å hoppar i sängen å jag blev aldeles trött. tänk vad man glömmer fort att det är lite jobb att ha de små guldklimparna.. men så söta så

Anders//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

herre gu du hinner ångra dig 1000 grr för de där tilltaget...
Ungar är bara till besvär...

=D

2008-02-13 @ 17:49:45
Postat av: faster no 1

föresten jag lekte oxå med slangen igår.. en brandslang den va helt vild.. den nöp mig.. farliga grejer..
jag luktade korvgrillning..

2008-02-14 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0