Mormor

19022008.jpg 

När mormor hämtar mig på dagis så kan jag inte gå hem. Pappa mötte oss i lekparken men då ville jag hem till mormor istället. Det som är bra med det är att - vänta lite det var så här. När mormor hämtade mig satt jag å åt mellis med smörgås å saftsoppa. sen när vi kom till mormor så satte jag i mig två kanelbullar samt någon pepparkaka. När jag fikat klart gick vi hem och åt mat för att sedan bada å klämma i mig en flaska välling.

Alltså Filip = matvrak De tycker mina är bra sen är det så dyrt med dagis så jag måste vara där för att äta frukost så man får lite valuta för pengarna.

Nu kom morbror å¨Emma så vi skall fika nu. Go kväll

F//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

du äter o äter o ätar..

2008-02-21 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0