HELG!

image692

Det betyder ledigt för alla tre. Då kommer några måsten. Jag skickade Filip å Camilla till stan för att handla å putte fick vara hos farmor under tiden. Själv storstädade jag huset, trevligt att titta in i tvrummet när de hade åkt. Filip hade "glömt" att äta upp sina havrepuffar och plocka bort leksakerna men det kanske skall vara så här nu. Han har ju inte fått sitt ordningssinne från mig..  


Nu kan man tycka att det börjar bli dax att vara stor kille så vi tog bort pinnen från stolen å det synns väl att det blev en glad kille. Nu är det enklare att klättra upp på saker när man kan ha stolen som stege......
         

Till exempel när man skall jobba på kontoret å prata i telefon å vända papper...
image699

image700





And//

Idag ska vi på kalas. Min morfar fyller år i morgon å det har gått rykten om blåbärstårta och bullar.!!
Kommer nog bilder snart..

F//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

verkar inte va så kul prata med dig i telen.. inte mycket du sa inte...

2008-02-24 @ 15:43:42
Postat av: faster2

varför tror du jag har stökigt hemma??Skönt att en är borta man hinner inte plocka varefter dom stökar till morr.

2008-02-24 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0