1,5 år idag

Nu dröjer det 4 år tills nästa gång som jag kan fira halvårsdag. Tänk då är jag 5,5 år!

Idag har jag o mamma varit inne i stan och strosat runt. Lite handlat blev det. Alla i familjen fick nåt.

 Till pappa o mamma som ska pyssla.

 Till mig.

Vi var o träffade kusin Robin. Spelade lite blyg för man kan ju inte vara alltför lättflörtad. Hon hade det stressigt på jobbet så vi hann inte prata så mycket.

Mamma o jag var på Mc Donalds och åt. Mitt första besök där och mitt första Happy Meal. Men säkert inte det sista. Kycklingen var mumsig och äpplena smakade smaskens. Stripsen var ok.
image728

Avslutade med ett besök på Ica Maxi. Handlade tacos till kvällen. Det blir gott!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0