Jullov

Nu är det jullov för Filip och snart även för mig, bara en dag kvar. Nu ska det tomtas och julpyntas i huset, slås in julklappar och handlas mat. Julstäda ska vi väl oxå hinna med innan jul. Tur att vi har några dagar på oss.
Igår var jag på blomkurs igen. Denna gång gjorde vi julbuketter. Det är så härligt avslappnande att vara där. All stress bara försvinner och att man sen kommer hem med fina saker gör inte saken sämre. Andra går på gym för att stressa ner men jag hämtar energi och varvar ner på samma gång när jag är där. Det är en dröm jag har haft att få jobba med blommor på nåt sätt men nu får det vara på hobbynivå. Kanske nån gång i framtiden....

  


En brandman på väg

Kommentarer
Postat av: emma

Jätte fint!!

2008-12-18 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0