Julfriden sänker sig

Nu är det bara två dagar kvar till julafton och nu bara njuter jag. Huset är städat, granen är klädd, tomtarna har kommit fram och allt är nästan handlat. Nu är det bara lite grann kvar att ordna. Det känns skönt för jag känner mig inte så stressad utan kan ta dagen lite som den kommer.
Igår tog vi in granen o klädde den. Filip tyckte det var spännande och dansade gärna runt den med mormor. Anton var mest intresserad av dammsugaren.

  

Idag fick vi lunch hos mormor o morfar och på väg dit passade vi på att åka "skridskor" på isen. Sen sov Filip i tre timmar. Han var helt slut stackarn. Nu har han faktiskt sovit i sin säng hela nätterna flera nätter och man märker vilken plats han tar när han kommer upp till oss och sover. Hoppas det här håller i sig.
I morgon ska jag få hjälp av mormor med lite julstök medan Filip är med morfar. Jag har inte riktigt samma ork som innan så det ska bli skönt. Magen växer och gror och lillen sparkar därinne. Igår kväll och i morse höll den mig vaken medan den for runt därinne. Det är en sån härlig känsla för nu börjar det kännas ganska bra. Nu är det bara 19 veckor kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0