Trauma

Vilket trauma det har varit idag för Filip. Efter fika hos mormor o morfar så skulle vi upp till doktorn på återbesök för att kolla Filips öron. Redan när vi svänger in på parkeringen så skriker Filip nej. Sen vägrar han gå ur bilen och skriker bara BIL. Jag får bära in honom och tänker att det går nog över när han ser leksakerna men inte. Han står vid dörren och gråter och säger UT. Hade tänkt försöka mäta och väga honom och vi lyckas till en del. Han har ränt i väg 1,5 cm på 5 veckor och gått upp ett kilo. Nu är han 89 cm och väger 13,7 kg. Stora killen, inte undra på att kläderna börjar bli små.
När vi satt och väntade på doktorn fick han se en sköterska i vit rock och han blev så ledsen. Inne hos doktorn grät han och försökte gömma sig men så fort han var klar så blev det bra igen. Då ville han bara UT och köpa MAT och GASS. Hoppas det dröjer innan vi måste dit igen!

Kommentarer
Postat av: faster no 1

ooooooooooooooooooooojoooooooooooooooooooj oj

då skulle de inte va lika farligt umgås med mig med andra ord jag är snäll jag

2008-08-07 @ 17:18:39
Postat av: MOSTER

Han glömmer iaf bort det när han blir större. Maja fick man inte ens hålla i handen efter alla fasthållningar och provtagningar på sjukan.Sen gick det hur bra som helst att ta sprutor när hon blev större.Men man känner sig rätt elak...

2008-08-07 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0