Nu har det äntligen hänt!

Idag har jag kissat på toaletten för första gången och det var så kul så jag ville göra det om och om igen men det gick inte. Var visst tvungen att vänta på mera kiss sa mamma o pappa. Börjar visst bli stor kille nu.
Min pappa är sjuk idag, han fryser och är trött, så vi har ätit glass och snart ska vi mysa i soffan. Man får inte busa med honom när han är sjuk, annars brukar vi göra det han o jag. Då brukar han skrika efter hjälp av mamma. Fuskigt att vara två mot en tycker jag!!!

Här ska jag o Totte gå o sova.

Ni som tyckte pappa såg onykter ut i lördags får ett till idolkort till samlingarna.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Bravo Filip! Du såg visst hur Max och hans gjorde.

2008-08-21 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0