Hipp hipp hurra!!!

Idag fyller alltså Filip år. Stora killen fick vakna till mammas sång och blev överlycklig när han fick ett paket. När han sen fick se att det var en jeep med ett släp så studsade han upp ur sängen och började köra. Det var farfars bil sa han eftesom den var röd. Nu är han på dagis och han ska bjuda alla barnen på glass. Det var en stolt kille som bar glasspaketet fast det var tungt. På eftermiddagen blir det kalas och mera paket. Kalasandet fortsätter imorgon eftersom alla inte kunde komma idag. Bilder från kalasen kommer så fort vi får lite tid över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-29 @ 10:15:37
Postat av: MORMOR OCH MORFAR

GRATTIS FILIP PÅ DIN 2-ÅRSDAG. VI KOMMER OCH SJUNGER FÖR DIG OCH DU KANSKE DET BLIR PAKET

PUSS OCH KRAM OCH HIPP HIPP HURRA

2008-08-29 @ 10:17:22
Postat av: faster nr 1

jahaja grattis min åsikt är dock att presenter ska man inte ha.. de fick inte jag när jag va liten jag fick plocka kottar i skogen.. sådeså...





=)

2008-08-29 @ 18:55:20
Postat av: Kusin nr 3 Amanda

GRATTIS till Lill Fille!

2008-08-29 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0