Fredag 29 augusti

fyller jag 2 år sägs det och då kommer jag att ha kalas för de som vill komma. Det blir naturligtvis tårta men även korv o bröd för den som vill. Efter 15.00 är alla välkomna. Då ska vi röja!!!

Om det är nån som undrar vad jag önskar mig så såg jag Duplo idag som jag skulle vilja ha. Det fanns som brandbil, lastbil, traktor, cementbil mm. och vissa av de kunde låta eller lysa.
Bilar i alla former men gärna arbetsfordon passar alltid.
I klädväg behöver jag det mesta för jag har visst växt under sommaren. 92 på byxor och 98 på tröjor är visst det som passar bäst.
Dvd med Anki o Pytte passar oxå bra för vi har bara de på video och nån sån har vi inte längre.

Vi ses den 29:nde om inte förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0