Stor röjardag sen fotboll!

  
Idag har mormor passat mig hela dagen när de två "anders & camilla" har haft storröjning i trädgården. Nu har det blivit lite luftigare runt entrén och vid växthuset. Massor med regn men jag har ju nytt regnställ så det provade jag när jag satte mig i vattenpölarna.

  
Här laddar vi för EM - kval som det är i kväll. Vi skall grilla hamburgare å dricka öl med morfar, morbror mommo å emma. sen skall vi vinna matchen. Morfar å morbror åker ju till kreta i morgon så dem ser jag inte på ett tag nu. Sen ska mamma å jag simma i kolbäck (på badhuset alltså) i morgon då det är fortsättning på babysimmet fast nu heter det nog simlek eller nåt, jag e ju ingen bebis..

Kommentarer
Postat av: kim

är det erat växthus?? är ju stort som ett badhus

2007-09-08 @ 21:13:38
Postat av: and//

fast det du ser är grannens poolhus. det vill vi ha men det har vi inte:: vårat växthus är litet!

2007-09-08 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0