oj vad dåliga vi har varit på att blogga.

Men oj vad grejer det finns att göra här hemma med. Vi har hängt lampor, sorterat räkningar och hittat kartonger. Sen ska ju jag vallas och roas mellanåt. Igår åkte pappa å jag till stan för att skicka paket till farfar med bussgods och hämtade pappas telefon som varit trasig. Nu när jag vaknat skall vi upp till öppna förskolan igen, de var ju nån vecka sen sist, och träffa alla andra snoriga ungar. Sen hoppas jag att kameram blir tömd någon gång så man kan få vara med på bild igen. Men den tar ju skitbilder nu tyvärr
image325 Vi hade ju hoppats att den skulle vara bra men bilderna blir ju allt för överbländade.
Vi får väl skicka tillbaka den. Suck"

Ja ja hoppas vi blir bättre på uppdatering, vi ses......

Kommentarer
Postat av: kim

va den inge bra?? min va ju kostig i början.. sen blev den bra

2007-09-30 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0