Läkarbesök idag!




I dag har jag varit på ett-års kontroll å doktorn fick lyssna på mig när jag andades och våg å mätning var det dax för. Nu väger jag 10,3 kg å är 78cm lång. En stor kille helt enkelt. Sen var margaretha, min sköterksa, där å hon gav mig en spruta med vaccin. Det skall man ha. Pappa tittade inte han bara höll i mig. Han svimmade inte den här gången heller.
Efter det var vi upp till öppna förskolan igen, pappa gillar att vara där för jag gillar det med. Vi kommer åka dit flera gånger. Visst är det massa snack om ammning å sånt å de är ju för bebisar men en massa leksaker finns ju med.


 Så här ser det iut i pappas garagen just nu, inte illa att ha både båt och bil i garaget. Det trodde ni inte va...

Oj oj oj vad det är synd om filip just nu. Jag har fått feber, förmodligen för den dära sprutan som jag fick sen är mina tänder jättejobbiga just nu, men livet går vidare..

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: kim

hej filip!! jag såg bilar och cyklar i garaget, men ingen båt? var det önsketänkande eller?

2007-09-06 @ 07:00:58
Postat av: and//

den är röd och bakom alla cyklar!

2007-09-06 @ 08:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0