Grattis idag Faster!

image315

Idag har vi hälsat på Faster Anett som fyller år. Hon jobbar med grisar, jag fick hälsa på en som va mindre än mig men jag vet inte om det var så kul...
 Den kissade dessutom på pappas skor
   Men ganska söta va?

Sen fick jag presenter av den äldre av mina fastrar.
 Tält med två tunnlar till, hur kul som helst fast ett tält saknade pinnar.
Sen en flytväst som hon trodde var för liten, men nu måste jag gå upp 9.6kg innan jag kan ha den här. det är ju bra att ha nåt att växa i..
I morgon skall jag prya hos mammaas jobb på em. kan bli kul tror jag. De gör ju så när man går i typ femman eller sexan men jag passa på nu. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: faster no 1

fy fasen grisar verkar inte alls din grej... blev du rädd?
Synd ett tält sakna pinnar men de verkade ju iaf finnas till de du är i.. din pappa kan säkert tälja till några pinnar...
Och de är bara fetta på sig till sommaren... så passar flytetyget..

2007-09-11 @ 23:39:00
Postat av: anett

Ja stackars Filip grisar är ju så kul.Tack för uppvaktningen.Synd att jag inte hade tid att bjuda på fika.Supersnygg bild på suggan den spar jag.Om morbror läser detta vill jaco oxå tacka jättemycket för muggarna. Och tack till Anders som körde dom till Sevalla.

2007-09-16 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0