Fredag! Härligt

varför då undrar ni? Jag jobbar ju inte- Nä just det men min mamma slutar tidigt på fredagar så det tar inte så lång tid innan hon är tillbaka från Ramnäs där hon jobbar... Nu kommer ytterligare en "dagens outfit" mamma har bestämt!
 Så här såg jag ut när mamma å jag åkte till stan å handlade till jag ska börja på dagis...

 Här visar jag mina snygga höstskor som jag köpt för mina egna födelsedagspengar. Bruna å snygga (eller hur kim?)

 Här är mitt regnställ jag skall ha i busvädret.

Sen kommer ett videoklipp när jag kastar "fallskärm" med maskrosor:

Ganska kul klipp från aftonbladet..

Kommentarer
Postat av: kim

lilla filip är så stoor. kommer nog bli riktigt stor innom blogg världen då han börjat med dagens outfit. snygga skor fille

2007-09-08 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0