Dagens begivenheter!

Dagens outfit till att börja med:



Sen har jag lekt med fingerfärg på öppna förskolan, Idag var det hela 4 pappor där. Det är inte vanligt så nu får vi nog gå tillbaka snart. Tjejen som sitter bredvid kollar nog in min rumpa tror jag:-)
image329

Sen har mitt rum blivit klart äntligen, här kommer lite bilder å tack ni som gett mig pengar till möbler å så!

Skåp med lådor till alla mina saker:
image330

En dörrskylt så jag vet vad jag heter, kolla mig i hörnet! Ramar med min egna teckning å annat på hyllorna.
image331

Sängen med tavlor och stol. bla dop presenter
image332

Kommentarer
Postat av: robin

den där trapphyllan skulle jag om jag var filip, klättra upp för!

2007-09-22 @ 16:04:26
Postat av: and//

just det ja, vi har ett tippskydd man kanske skall sätta dit det:-)

2007-09-22 @ 20:07:04
Postat av: and//

just det ja, vi har ett tippskydd man kanske skall sätta dit det:-)

2007-09-22 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0