Kanelbullens dag!

Ja varför har man en sån här dag? Ju hur som helst så har vi bakat bullar på Ö-förskolan idag. Det har varit riktigt kul. massor med kanel hade jag i mina bullar.....
image356

image357


sen fick vi ha sångstund inne i kapellet på källmora där hon, ulrika som spelade på mitt dop, fick spela till våra djursånger. Det lät lite tamt tyckte jag så jag hjälpte helt enkelt till att spela piano, då kunde hon inte hålla takten längre så hon får träna lite till! :-)

Så här fin är man när man bakar!


Så här illa ser man ut hos morfar!


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: robin

jag vill meeeee ha kanelbullar!!!! Men kanske inte dom filip gjorde....kanske en å annan kråka i dom bullarna fårn förskolan...:P

2007-10-04 @ 22:19:40
Postat av: and//

varför tror ni det?

2007-10-05 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0