en finne, finne en finne i göteborg

Det svider säger pappa men jag kan ju bara referera till en text som komikergänget på P3 körde förut som gick typ en finne i göteborg. Ja ha undrar ni nu. Varför finne jo för jag ser ut att vara det säger min pappa å morfar.. de är bara ett par skinnsandaler som fattas sen kan jag grattulera Göteborg till allsvenskt guld samtidigt som DIF åter igen losade mot BP IGEN!! (brommapojkarna(de åkte ur å var inge bra)) Men nästa år skall AIK Vinna!!
image408

image407

Den här veckan har ju min mamma höstlov för hon jobbar lika som en lärare nu, så det kommer bli sport, påsk och sommar lov med mamma.. Så hon å jag var till ÖF-skolan idag å träffa mina polare igen. Jag har åxå blivit snorig men är bättre nu. Mamma säger att cordelia gillar mig på ÖF. hon hade sagt det till mig men jag lyssnar inte på det örat för jag är kille!! i morgon blir det träff med Allis så vi får väl roa oss för våra mammaor lär väl snacka så öronen glöder men de gillar å prata så de får väl hålla på... Sen på fredag skall vi åka å bo på hotel på lidingö för det är barnmässa på stockholmsmässan sen blir det väl en del shopping på lördag å kanske nåt kul i storstan..

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: faster no 1

de där AIK vad är de..? Alla Ingen Känner?

2007-11-02 @ 05:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0