Raggarfrilla

image409

Idag var vi på öppna förskolan tidigt. Det var fotografering och då vill man vara bland de första annars får man vänta så länge. Det kom så himla många barn idag så det var skönt att få gå därifrån.
Jag och Allis lekte i lekparken en stund innan det blev lunch på Folkets Hus. Sen tog jag mig en tupplur på 2 timmar i solskenet. Allis ville inte sova så tillslut var hennes mamma tvungen att gå o lägga sig med henne. Jag o mamma gick hem innan jag hann leka med Allis. Det får vi göra en annan dag. Jag fick hjälpa pappa i garaget och mamma med strykningen istället.

Kommentarer
Postat av: ANONYM faster no 1

Undrar vart du fått ditt utseende ifrån?

2007-11-02 @ 16:43:31
Postat av: paus

Det var mig en liten sötis!

2007-11-04 @ 09:24:17
URL: http://paus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0