Pepparkaksbakning

image449

Det blev inte så mycket bakat faktist, det var ju gott att äta degen så det kan jag tänka mig igen.. Det var ett jädrans drag idag på ÖF då det bakades, busades å sjungdes. I morgon tisdag skall jag till busborgen med farmor. Hon har tagit semester för att få se mig tror jag så vi skall busa så det står härliga till. Farfar som bor här några dagar vet jag inte var han håller hus. Åker tidigt å kommer hem sent vi får väl se om vi ses innan han skall åka hem.Nu börjar det närna sig Tällberg så det skall packas några väskor å så..

Filip//

Kommentarer
Postat av: kim

filip!! man ska inte äta degen, den är giftig!

2007-11-20 @ 20:05:52
Postat av: robin

men det är den väl inte? jag har ätit deg i hela mitt liv...å se på mig...jag är väl normal?? haha

2007-11-20 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0