Här kommer äntligen lite bilder och...

image458
Så här blev vådret när vi åkte upp mot mora å tomteland..



image459
I detta hus bor Moratomten tydligen å hans sovrum hittade vi


image460
fast här är han vaken å tar emot önskelistor...


image461
Det här är hans damm där man kan åka skridskor tror jag..


image462
Läskigt men det här är ett riktigt troll man måste prata trollspråk... titta var typ glutti glutti..


image463
å här bos småtomtarna tror jag, fast inga syntes till


image464
här får man provsitta tomtens släde, får inte plats många klappar här heller


image465
å kolla vad som hänger på tomtens garderob, massor med nappar. Undrar vilka tokiga ungar som skickade dit dem. jag lämnade inga nappar till tomten


image466
Min mamma ser ut som en häxa...


image467
Rättvik på shoppingtur....


image468
Bad med halva släkten....jättekul


image469
Kolla mitt högerben, en riktig zlatanfint jag har övat på..


image470
Men vad trött man blir av att vara borta...


image471
Jättetrött...


image472
Hemma sov jag i min säck på måndagen...



undrar om vi kommer att få vara själva på hotellet nästa år!!


Det kommer att komma mera men för nu så tackar vi...And & F//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0