Fredag och idag...

så blev det en kort skogspromenad i våran "nya" skog vid våran nya gata. vi har ju jättemycket att upptäcka i den skogen. Nu kom farfar hem å skall sova en stund för han har jobbat 29 timmar i sträck nu. Vi lär väl vara lite tysta ny då... Sen har vi ordnat så jag skall sova borta första gången nu inatt å kommer göra det hos mormor å morfar,  jag skulle få pannkaka å bada har de lovat så vi får väl se hur det går....


image439

image440



Den här bilden är från i onsdags då jag somnade mitt i lunchen för första gången men farfar blev så paff att han ropade att jag sov så vi hann inte ta någon bild men här är när de väckte mig å inte ser jag pigg ut.....
image441

Hej hopp!
Filip//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0