Busborgen med farmor...

Det var ju kul på borgen men jag var nog lite för nyvaken. Det var nästan ingen alls där så vi klättrade där de stora ungarna brukar vara, farmor med... vi åkte stora rutchkanan både med pappa å farmor. Inte trodde jag att farmor skulle det men hon har ju varit med förut. Sen hoppade vi i hoppborgen med farsan å búsade vidare. Sen blev det lunch å sova i bilen på hemvägen å när vi åkte upp på våran gata vaknade jag så vi drog upp till Öppna förskolan som har öppet på em på tisdagar, det har ju varit massor med barn då men i tisdags var det ganska lugnt. ......
image450

image451

image452


men jag har ju en favorit där å det är cordelia som här klär ut oss till ja jag vet inte vad men hon är söt.. hon saknar dessutom mig när jag inte är där som idag onsdag. Pappa träffade dem på posten å hon hade frågat efter mig hela dagen.....
image453

image454


I morgon börjar golfrean på arver bil så det blir nog en tur dit innan sopplunchen på källmoragården å på fredag är det ju tomteland.....

Hej hopp!

Filip//

Kommentarer
Postat av: kim

det skadar ju inte att se ut att ha liiite kul

2007-11-21 @ 21:18:53
Postat av: Magnus&Emma

Tänk när du och din lillkusin kan leka i busborgen...Kommer inte va en lugn stund:-)

2007-11-22 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0